برنامه ریزی درسی

دانشجویان کارشناسی ارشدبرنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد

برنامه ریزی درسی

دانشجویان کارشناسی ارشدبرنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد

جزوه درسی استاددکتر قهرمانی


جزوه استاد قهرمانی که قبلا در این وبلاگ بود جهت یاد‌آوری دوباره کامل آن درپی می آید .البته به جز جلسه هفتم بقیه جلسات رو من بودم ونوشته های خودم از کلاس است . جلسه هفتم از دوستان نوشتم اگر کسی فایل ورد مطالب را دارد یا ایمیل کند ویا اینکه در قسمت نظرات قراردهد تا همه بتوانیم استفاده کنیم.

فایل ورد

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام خسته نباشید بعد از امتحان برنامه ریزی که امیدوارم همگی نمره قبولی بگیریم نمونه سوالاتی یا ترجمه درسهایی از زبان در اختیار ندارید

3صفحه نمونه سوال به دستم رسیده که به صورت عکس هستند .البته مال رشته مدیریت آموزشی هستندکه درقواعدبا مایکی است اگر فرصت کردم تایپ می کنم ودرغیر این صورت فایل عکس هایشان را قرارمی دهم.بشیری

ولیزاده 1391/10/29 ساعت 08:57

با عرض سلام و ادب خدمت دوستان
انصافا اطلاع رسانی عالی هست و وبلاگ پربار بود ه و انشاالله بهتر از این هم باشد،دستتان درد نکند. خداقوت

دستتان درد نکند دوستان سربلند باشید

btm 1391/10/28 ساعت 19:46 http://blacktigermagic.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خیلی جالب وزیبایی داری خوش حال می شوم به وبلاگ من هم سری بزنی
مشتاق دیدار شما در وبلاگم btm

واقعا دستت درد نکند وبلاگی با موضوع بدرد بخور درست کردی امیدوارم موفق باشی

البته دوست گرامی وبلاگ مال یک نفر نیست مال یک کلاس است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد