برنامه ریزی درسی

دانشجویان کارشناسی ارشدبرنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد

برنامه ریزی درسی

دانشجویان کارشناسی ارشدبرنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد

آدرس سایت ایران داک

ایران داک

نظرات 4 + ارسال نظر
شرق 1391/12/13 ساعت 11:26

سلام مدیر محترم وبلاگ
موضوع ایران داک چیه؟! من اصلا تو باغ نیستم!!!!!!

آقای شرق سلام
ناراحت نباش می بریمت باغ ، سایت ایران داک مربوط به ثبت پایان نامه وجستجوی اینکه پایان نامه ای که شما می خواهید آن را کار کنید ،کارشده یانه هست .این موضوع در کلاس آقای دکتر رنج دوست مطرح شده .حالا این باغ و این میوه های خوردنیش .

زاهدی 1391/12/13 ساعت 10:53

سلام فایل PDF جزوه آقای دکتر محسن پور را من دارم اگه خواستین براتون ارسال میکنم

سلام خانم زاهدی
شمالطف می کنید ،فایل را برای استفاده دوستان محترم بفرستید تا در سایت قرار دهیم.بشیری
alirezabashiry@gmail.com

--------------
درضمن جهت اطلاع همکلاسیهایی که از غذای سلف استفاده می کنند می رسد که رزرو غذا برای 5شنبه باز شده

سلام 1391/12/12 ساعت 17:49

آقا اصلا چه جوری میشه موضوع پروپوزال رو پیدا کرد. فکر کنم سخت ترین قسمت ماجرا همین باشه.!!!!!

حل میشه نگران نباشید

با سلام 1391/12/12 ساعت 12:26

خسته نباشید میشه خواهش کنم فایل جزوه دکتر محسن پور را هم در وبلاگ قراردهید. ممنون میشم

متاسفانه ما فتوکپی جزوه دکتر محسن پور را از تکثیر گرفته ایم وفایل ورد ویا پی دی اف آن را نداریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد