برنامه ریزی درسی

دانشجویان کارشناسی ارشدبرنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد

برنامه ریزی درسی

دانشجویان کارشناسی ارشدبرنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد

معرفی

کتاب" روش های تدریس املا ، و انشا دستورزبان فارسی" توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی خوی تالیف و روانه بازار کتاب شد دکتر حیدرعلی زارعی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی در گفت و گو با خبرگزاری آنا در واحدخوی، از تألیف و گردآوری کتاب «روش­های تدریس املا، انشا و دستورزبان فارسی» خبر داد.

  

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی خوی اظهار داشت : یکی از مهم­ترین دروسی که در دوره ابتدایی تدریس می شود دروس املا، انشا و دستور زبان فارسی است که در سال های اخیر تحت عنوان کتاب­های "بخوانیم و بنویسیم" تدریس می شود. همچنین در دانشگاه یک واحد درسی با همین عنوان در رشته علوم تربیتی (گرایش آموزش ابتدایی) وجوددارد. مدرس دانشگاه آزاد اسلامی گفت :  ظاهراً تابه­حال هیچ منبع دانشگاهی در این زمینه تالیف نشده است. اهمیت مساله خواندن و نوشتن در دوره ابتدایی از یک سو و فقدان منبع درسی از سوی دیگر، موجب شد، کتاب حاضر  مورد تالیف قرار گیرد.


دکتر زارعی در ادامه افزود : از ویژگی­های بارز کتاب حاضر،  ارائه مطالب جامع و متنوع در خصوص املا و انشا است . به ویژه یک سری کارهای عملی و نمونه ­های واقعی از مباحث مرتبط با موضوع، برای اولین بار ارائه شده است. هر چند این کتاب به عنوان یک منبع درسی جهت تدریس "روش­های تدریس املا، انشا و دستور زبان فارسی" تالیف شده است، با این حال، مطالب آن می­تواند برای معلمان تازه استخدام شده، والدین و علاقمندان به مباحث آموزشی بسیار مفید و قابل استفاده باشد.

گفتنی است، کتاب « روش های تدریس املا ، و انشا دستورزبان فارسی »  در 195 صفحه و تیراز 2000 نسخه و به قیمت 120000 ریال توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی در قطع وزیری به بازار کتاب عرضه شده است.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
اشنا 1392/08/13 ساعت 17:23

لطفادرصورت امکان وبلاگ دکتر رنجدوست را معرفی میکنین واقعا نیازدارم ممنون میشم دعاتون میکنم

اگه نداشته باشند چی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد