برنامه ریزی درسی

دانشجویان کارشناسی ارشدبرنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد

برنامه ریزی درسی

دانشجویان کارشناسی ارشدبرنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد

چند لینک مفید در زمینه برنامه ریزی درسی

چند لینک مفید در زمینه برنامه ریزی درسی


شورای انجمنهای علمی ایران


پژوهش های برنامه ریزی درسی


انجمن مطالعات برنامه درسی ایران


فصلنامه علمی پژوهشی در برنامه ریزی درسی

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1392/08/05 ساعت 17:16

سلام .......
ببخشید میشه در خصوص کار تحقیقی دکتر محسن پور در وبلاگ اطلاع رسانی کنید ؟مخصوصا در خصوص شورای جهانی برنامه درسی و آموزش
و تهیه چکیده از یک مقاله
باتشکر .......
خسته نباشید

لینک شدید گرامی

تشکر

مرادی میانه 1392/07/20 ساعت 13:23

لینک شدید خسته نباشی در این راه همواره موفق باشید

... 1392/07/18 ساعت 10:46

شما چیزی در این زمینه میدونید؟ ممنون میشم اگر راهنماییم کنید.
آخه گفتن کلا رایگانه و هیچ شماره حساب و ... ای هم نخواستن فعلا!!!

... 1392/07/16 ساعت 17:11

سلام negar عزیز. ممنون از اینکه لطف کردی و اطلاع دادی.
میشه ازتون خواهش کنم ایمیل دوستتون رو که تو اینکارن برام بفرستین؟ چند تا سوال ازشون داشتم. ممنون میشم.

سلام به ...
امیدوارم وبلاگ ما باعث ازدست دادن سرمایه تان نشود!

سلام بر همگی 1392/07/13 ساعت 20:27

چه خوب
ممنونم که جواب دادین.

سلام بر همگی 1392/07/13 ساعت 15:11

کدوم اساتید حضورغیاب کردن؟

فقط دکترکوهی! که سه نفر از خانما غیب خوردن وآقایان حاضر بودن .
درضمن دکتر برقی هم اسامی حاضرین را با رشته ودانشگاه قبولی شون نوشت.

negar 1392/07/13 ساعت 13:08 http://r

سلام بچه ها

من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .
یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.

استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی
برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد

هم کار با پرستیژ بالا ست
هم رزو مه کاری واستون میشه
هم درآمدش خیلی خوبه
هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین

این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.
پیشنهاد می کنم از دست ندین .
برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک
30009900002424
پیامک کنید.

خودشون باهاتون تماس میگیرن
یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد